CZ MAPS  -  CZ EVENTS  -  CZ RouteGadget  -  MS2016  -  ME2016  -  JMS2016  -  ČSOS  -  BÉĎA  -  IOF
   dospělí    junioři    vše   |    NOVINKY    AKCE   REPREZENTANTI    DOKUMENTY    PODKLADY   METODIKA   









Statisticky nejlepší mužský middle
 
31.10.2016 | zobrazení 2662
Letos ve Švédsku se našim mužům podařilo zaběhnout kvalitativně nejlepší české výkony na skandinávské krátké trati v historii této disciplíny. Medaile za to nejsou, ale úplně zapadnout by to taky nemuselo...

výkony Čechů na skandinávských MS v letech 1997 až 2016 z pohledu ztráty na vítěze

Nabízím i některé další aktualizované přehledy:

top15 výsledky CZE ve sprintu a mixech v letech 2001-2016

top20 výsledky CZE na MS 2001 až 2016

počet zemí zastoupených v top15 v závodě middle při MS 2001 až 2016

/RN

 
tisk
týmová zóna        
osobní weby reprezentantů
právě probíhá
dnes neprobíhá žádná akce RD
následující akce
Jak vyzrát na kyselinu?
Anaerobní toleranční trénink rozvíjí schopnost lépe ustát a odbourávat tvořící se laktát, který omezuje výkon. Pro orienťáka je vhodné např. běhat opakovaně 30-90" naplno do kopce s pauzou 2-3x delší. Doba úplného zotavení je dlouhá - 24-96 hodin. Tréninkový efekt je krátkodobý a úplně zmizí během měsíce. Používá se jako ladící trénink, 4-8 týdnů před závody.
dráha osobáky | limity

© 2014-2015 Český svaz orientačního běhu / Czech OF
web: RN